17

Idag är det min födelsedag så idag till lunch åkte vi till Red robins som är ett matställe med jättegoda burgare och annan mat. Det finns burgare med avokado, ägg och allt möjligt annat. Jag beställde maccaroni and cheese med revbensspjäll. När vi var färdiga kom personalen in med en glass och ballonger till mig och sjöng happy birthday. Efter det åkte vi hem och kopplade upp oss till skype så att familjen hemma i sverige fick hälsa på min familj här. Det var tydligen kräftkalas hemma i sverige för de hade på sig kräfthattar och mina kusiner, min pappas syskon och min farmor var där. det var trevligt att se allihopa igen trots att det bara gått drygt 2 veckor sedan jag såg dem sedan. Men ännu har jag inte fått någon hemlängtan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0