audition

I morse fick jag höra att jag inte kunde ta vocal jazz ensemble eftersom uttagningen var förra året. Så jag fick åka in och försöka ändra mitt schema igen. I vocal jazz sjunger man i små grupper med mikrofån och women ensamblen är en tjej kör.Vi satte oss med han som gör schemat och sa att jag behövde ändra mitt schema, men han gick och pratade med musikläraren och hon kom in och sa att jag kunde få göra en audition. Jag fick göra den på en gång i musiksalen. Efter min audition sa hon sa att jag absolut kunde få en plats i både women ensamble och vocal jazz! Jag blev väldigt glad över det!  Jag ser verkligen fram emot att sjunga när skolan börjar! 
 
På eftermiddagen åkte vi och spelade match i tennis. Jag spelade dubbel den här gången och vi förlorade med 6-8. Det var bara en person från vår skola som vann över den andra skolan så det var ett bra lag.  
 
Imorgon eller idag i svensk tid kan jag gå in på facebook och svara på mejl eftersom det är sista dagen i den här månaden. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0