Födelsedag!

Efter att ha skypat igår med min familj på min födelsedag åkte jag till paige bomb fire party. Där träffade jag bland annat de andra två utbytesstudenterna som ska gå på Jefferson high school. Det är en kille från tyskland och en tjej från chile. De verkar ha tagit ungefär samma klasser som jag så det ska nog gå bra ändå. Oväntat nog kom även brownies med ljus i för min födelsedag.  
 
Jag och Paige
 
Idag kom släkten till schacht familjen och åt lucnh för att fira min födelsedag. 
 
 
Temat på presenterna var helt klart tröjor med nt som representerar wisconsin
 
 
 
 
Vad passar inte bättre in på wisconsin temat än cheese head. 
 
 
Ingen önskning för mig blev det eftersom det var självtändande ljus som inte går att blåsa ut. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Alltså å jag saknar dig!<3<3 skriv så att jag vet att du lever!!!<3<33 puss från sverige

2012-08-28 @ 14:06:20
URL: http://jedansedevantmonmiroir.blogspot.se/
Postat av: Marie

Grattis i efterskott! Vilka fina bilder. Självtändande ljus? Det måste vara något jag har missat.

2012-09-08 @ 00:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0