Senior pictures and baking

Idag efter tennisträningen så träffade vi kennas vän Becky. Hon tycker om att fotografera så hon fotade våra seniors pictures. Först hade vi på oss tennisuniformerna/ klänning vid tennisplanen. Sedan åkte vi till en äldre tågstation och tog lite kort vid rälsen och vid parken och bron brevid. 
 
Efter det följde jag med kenna till hennes job på Pinecone där hon jobbar som servitris och i bageriet eller vad man ska kalla det. Den här dagen jobbade hon i bageriet så jag kunde vara där och hjälpa till. Inte för att jag var mycket till hjälp men jag fick dekorera kakor forma dem på plåtarna. 
 
 
 
 
Imorgon ska jag spela match igen och den här gången räknas matchen mer än förut eftersom vi spelar inom våran conference. Imorgon ska det bli 100 farenheit alltså 38 grader, så jag hoppas at jag inte typ dör av värmeslag imorgon under matchen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0