canoeing

Idag gick vi upp tidigt för att åka iväg och åka på en kanottur. I början av turen kördes vi ut i sjön där en kanal började. Det var oerhört grunt och vi fick gå i vattnet för att komma i våra kanoter. Jag hade gympaskor på min så et var obehagligt att gå i vattnet första gången. Men det var inte den enda gången jag gick med skorna i vattnet på den turen. Min och kennas kanot välte åtminstonne 10 gånger bland alla stora stenar, forsar och grenar i vattnet. Det var väldigt underhållande att ramla i vattnet hela tiden, men att lyfta upp den tunga kanoten fylld med vattnet var en annan sak. Speciellt när det flöt förbi en enormt stor död fisk och årorna flöt iväg åt alla håll. Haha! Det var en rolig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0