en månad!

Nu är det en månad sedan jag lämnade sverige. Helt galet! Tiden går så oerhört fort! Nu har jag även gått en vecka på high school. Jag har nog fortfarande inte vant mig med så lite tid mellan lektionerna ännu, men annars går det bra. Jag tycker verkligen om womens ensamble och jazz ensamblen och jag ser fram emot att åka på körresa till chicago! De andra ämnena är inte så svåra än så länge, men jag bytte ut writing for college till invidual sports. Jag tyckte om läraren till writing for college och det var inte så svårt ännu men för säkerhets skull tog jag ändå bort den kursen. Jag vill ju inte ha allt för mycket läxor. Nu när jag har invidual sports den här terminen istället för nästa termin kommer jag att ta parents and children nästa termin. I den kursen ingår det att gå runt med en låtsas gravid mage och ta hem en skrikande dock bebis. Haha! Först tyckte det lät lite akward att gå runt med en låtsas gravid mage en hel dag, men det ska nog bli kul.

Kommentarer
Postat av: Minh

Vilka kurser läser du då?? :)

Svar: Jag har samma kurser som jag lade upp förut bara att jag har bytt ut writing for college to invidual sports :)
johannategborgusa.blogg.se

2012-09-17 @ 14:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0