homecoming week!

Mina inlägg börjar bli mer och mer utspridda men det betyder inte att det inte händer saker här. Den här veckan har det varit homecoming week som avslutades med football game och homecoming dance. Hela veckan har det varit olika teman för varje dag och då sätter man på sig kläder relaterat till temat. Temat för hela homecoming var video game. Måndag: olika färger för varje årskurs Tisdag: sport Onsdag:Nörd Torsdag: video game figur Fredag: eagles wear I fredags var det även pep rally då hela skolan samlades i gymnastiksalen och tävlade olika tävlingar som en samlad grupp elever hade organiserat. Jag behövde inte vara med i klasserna den dagen eftersom jag fick vara med och dekorera idrottshallen och förbereda inför pep rallyt som var på eftermiddagen. Pep rallyt började med att skolans band spelade och sen sjöng vocal jazz ensamblen som jag är med i nationalsången. The Cheerleaders hade övat in en dans. Efter skolan var det tennis träning som vanligt, och sen var det homecoming football game. Jeffferson vann!
Igår var det homecoming dans, men innan det spelade jag match i tennis. Jag vann 1 plats bland alla andra 4 single spelare. När jag kom hem var det dags att förbereda mig för homecoming dansen. Inna dansen åkte jagoch kenna till en tjej från skolan och hennes pojkvän och åkte till steak house för att äta middag.
jag och tennistränarna
Eftersom det var video game tema var kafeterian dekorerad med färgade pilar på väggen och det såg häftigt ut när de lyste i mörkret. Hela kvällen från 7-11 spelades hög musik och alla dansade. Men jag hade inte väntat mig att Dancing queen av Abba skulle spelas. Haha!

Kommentarer
Postat av: Minh

Haha gillar din bränna x)

Svar: haha! Det är vad man får efter att spela tennis nästan varenda dag ;)
johannategborgusa.blogg.se

2012-10-01 @ 07:55:46
Postat av: Isabel

ÅÅåh va fin du var på homecoming dansen!!! Älskar din klänning och bränna, fan vad du är brun.. Som jag har sagt tidigare, regnar det bara här hemma i sverige, bokstavligen hela tiden haha :(((

Hoppas att du hade det bra på dansen och övrigt! :)

2012-10-01 @ 19:05:38
Postat av: Marie

Du får uppleva så mycket. Jättekul!,Vilken fin klänning, den klär dig.
Kram

2012-10-10 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0