junk parade

I morse åkte vi till en junk parade lite utanför jefferson. Det vara ne parad med alla möjliga sorters fordon. Bland annat en bil med två framdelar så att det gick att styra bilen från båda håll. Det cyklade även förbi extremt höga cyklar som de hade byggt ihop av flera olika cyklar på varandra. En flakvagn med en halv skolbuss och en delar av en båt var också med i paraden. Det var helt enkelt en hel del skrot som folk har satt ihop och visar upp.




Imorgon är det första dagen för freshmans och nya elever på skolan så jag ska vara där imorgon. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra men jag antar att de ska prata en hel del och visa oss runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0